2010. április 4., vasárnap

Isten apróhirdetései

Mit kell tennem, hogy felkeltsem a figyelmedet? Adjak fel egy újsághirdetést?

* * * * *

Kérlek, ne igyál, ha vezetsz! Még nem vagy felkészülve arra, hogy engem láss!

* * * * *

El tudod képzelni, mennyibe kerülne a levegő, ha valaki más szolgáltatná?

* * * * *

Földi emberek, ne bánjatok velem úgy, mint egy marslakóval!

* * * * *

Azt gondoltam, hogy a világot fekete-fehérnek teremtem. Aztán azt mondtam: neeeem!

* * * * *

Ha elszalasztottad a hajnalt, nem baj. Holnap csinálok neked újat.

* * * * *

Hogy lehetnél egy self-made-man? Emlékszem, hogy tökéletesre alkottalak.

* * * * *

Ha azt gondolod, hogy Gioconda bámulatos, látnod kell az én mesterdarabomat.
A tükörben.

* * * * *

Ne feledd az esernyődet. Nekem öntöznöm kell a növényeket.

* * * * *

Véleményem szerint te vagy a legszebb teremtménye a Földnek.
OK, kicsit elfogult vagyok.

* * * * *

Gyere az én házamba vasárnap, a meccs előtt.

* * * * *

Melyik részét nem érted annak, hogy “Ne…” ?

* * * * *

Szeretem az esküvőket, hívj meg a tiedre.

* * * * *

Ezt a “Szeresd felebarátodat...” én komolyan gondoltam.

* * * * *

Én szeretlek téged, és téged, és téged, és téged…

* * * * *

Kiválasztottad az utad ... Elviszel magaddal?

* * * * *

Kövess engem!

* * * * *

Olvastad már az én best selleremet?

* * * * *

Örömmel viszem a keresztedet, gyere.

* * * * *

Nem vagy egyedül, itt vagyok neked én.

* * * * *

Helyezd magad a kezembe és figyelj!

* * * * *

Kereslek téged, válaszolj nekem!