2008. április 11., péntek

Albioni levelek III.

Mióta kint vagyok, igyekszem azért az otthoni dolgokra is figyelni.
Nem csak a mindennapi eseményeket, hanem a hagyományokat is követni.
Jó, pl. a Nőnap teljesen kiesett, de azért talán nem is annyira kár... :)

Tudom, hogy ma van a Költészet Napja, ide csatolom hát ezt a megzenésített verset (József Attila - Ágnes Vanilla: Óh szív nyugodj).
Én magam nem igazán vagyok költészetrajongó, a dráma az én műfajom.
De kiváló magyar költőink voltak - vannak. Mikor középiskolás voltam, természetesen rajongtam Radnótiért, Adyért. József Attila műveit jóval később kedveltem meg, de az elsőszámú kedvencem mindig is Weöres Sándor volt.

Viszont nagyon szeretem a megzenésített verseket, legyen az kórusmű, vagy a fenti Ágnes Vanilla adaptáció.
Ez különösen jól sikerült, és több fórumon olvastam, hogy dicsérték József Attila albumát - én sajnos csak ezt az egy dalt ismerem róla.
Ezt viszont vagy százszor meghallgattam! :)