2009. február 9., hétfő

Albioni levelek XXXVIII.

Erősen kapcsolódik a legutóbbi bejegyzéshez... ;)

Amikor felnövök ... olyan akarok lenni, mint anyu!
(egy tanárnak címzett levél)

Kedves Mrs Jones,
szeretném tisztázni, hogy sem most, sem pedig a múltban nem voltam gogo-táncos.
A HomeDepotban dolgozom (ez olyan mint a Praktiker otthon) és meséltem a kislányomnak, milyen őrült volt a múlt hét, amikor a hóvihar kitört. Mondtam neki, hogy sikerült minden hólapátot eladnunk, de a raktárban ráleltem még egyre, amiért többen is a vevők közül elkezdtek veszekedni, hogy kié legyen.
Kislányom rajza nem azt mutatja, amint én épp egy rúd körül táncolok, hanem azt ábrázolja, amint eladom az utolsó hólapátot az üzletben.
Mostantól fogva ugyelni fogok, hogy alaposabban átnézzem a házifeladatát, mielőtt beviszi az iskolába.
Tisztelettel,

Mrs Smith