2007. december 22., szombat

Most erkeztunk haza egy koncertrol, egesz jo volt. A helyi templom korusa enekelt, mely nagyon szep hangu ferfienekesekbol all. Neha egy gitaros es egy tangoharmonikas is kiserte oket, na ok majnemhogy profi muzsikusok.
Sajnos Zsofi nem nagyon birta a gyurodest, es nagy banatunkra hamarabb haza kellett jonnunk, de hat nem lehet ra haragudni!

Haaat, a csutortoki napom nem egeszen ugy alakult, ahogy kepzeltem, es a munkahelyi hercehurcak miatt majdnem lekestem a vonatomat. Utkozben jutott eszembe, hogy elfelejtettem befizetni a csekkeket, de szerencsere volt meg idom beugrani egy postara.

Es az utazas is irto hosszu volt, azt hittem, soha nem erkezunk meg.

Remelem, ki tudom majd magam pihenni, mert eveket oregedtem az elmult napokban. :)

Egyebkent ugy tunik, egy allando programom van csak itt: Shreket nezni Zsofival, ez ugyanis az elsoszamu kedvence. Szamolatlanszor meg tudja egy nap nezni, mar anyu is kivulrol fujja mind a harom reszt...

Am a mai napom szinte csak a karacsonyi ajandekok csomagolasaban merult ki, ugyanis allitolag ebben en vagyok a legjobb a csaladban, es ezt a feladatot mindenki ram bizza. De legalabb a fat nem nekem kell feldiszitenem...

Furi ez az "ekezet nelkuliseg", de hat csak ez van most.