2007. december 10., hétfő

Hú, a mai nap nem volt semmi!Ráadásul este irtó sokáig tévéztem, a Heti Hetes után vettem észre, hogy a Passiót vetítik valamelyik csatornán.


Mondjuk, picit furcsa, hogy Karácsony környékén, de egyébként meg mindig az a bajom, hogy az ünnepkörhöz egyáltalán nem kapcsolódó adások mennek.


Szerintem a Passió nagyon szép film, és nem igazán értem a bemutatása körüli felháborodásokat. De ez tényleg ízlésbeli vita, nem más.Különben nagyon kedvelem a messianisztikus történeteket, talán ezért imádom a Dűnét is, a Mester és Margarétáról nem is szólva.
Pár éve egyik reggel, amikor rohantam a munkahelyemre, a templom mellett két nő haladt el ugyanakkor, és egyikőjük a következő mondatot mondta: „nem emlékszem, hogy hívják, de valami „dupla vé-vel” kezdődik a neve.”
Napokig pánikban figyeltem, milyen szörnyűség fog történni, de aztán nem lett semmi.
Tényleg hátborzongató volt!


Egy egészen új könyvélményem Christopher Moore Biff evangéliuma, ami az egyik legszórakoztatóbb mű, amit valaha olvastam.