2007. december 29., szombat

Hú, legalább annyit rohangálok, mint Karácsony előtt!
Sok minden is történt, nem is tudom, hol kezdjem a mesélést.

A hazafelé vezető út irtó hosszú és leginkább hosszú volt. :(
És nagyon sokat kellett abban a hidegben a vonatra várni. Arról már nem is beszélek, mennyi fura fazont látni egy forgalmas pályaudvaron...
A vagon tömve volt, és mindenkinek az én csöpp csomagom volt útban, na mindegy.

A lényeg, hogy már itthon vagyunk.
A vásárlások közepette megnéztük a Nemzet aranya második részét. Néha elvesztettem a fonalat, de egyszer meg lehetett nézni.
Viszont ami nagyon tetszett, az a L'ecsó volt.
Már az ősszel meg akartam nézni, nem is emlékszem, miért maradtam le róla.
Nem túl jó kritikákat lehetett találni róla, valaki egyenesen azt kérdezte olvasóitól, ennének-e egyáltalán olyan étteremben, ahol egy patkány főz?
Ilyenkor akadok ki, hogy hogy lehet valaki ilyen értetlen?!
Engem lenyűgözött a film, grafikáján túl a története is.

De hát ízlések és pofonok... :)))